Waarom een autoresponder - FollowUp

Het nut en de zin er van uitgelegd
Autoresponders
Slaap jij wel eens? Jawel, maar mijn autoresponder niet
Ga naar de inhoud

Waarom een autoresponder

Waarom een autoresponder?

Ik zou eerder zeggen, waarom niet?

Altijd direct kunnen reageren naar klanten is beter dan niets laten weten. Iemand schrijft in op uw nieuwsbrief en u stuurt direct even een bedankje en een aanbieding. De klant is "hot', immers schreef deze net nog in! Waarom daar dan niet direct gebruik van maken? Interessant voor uw klant en als de klant wat afneemt, ook nog interessant voor u als ondernemer.

Daarbij is het zo dat u afspraken kunt maken. U spreekt bijvoorbeeld af dat iedereen die inschrijft over een week een vervolgmail van u krijgt. Ideaal als u dus standaard in de autoresponder ingeeft dat na precies een week die mail er even uit moet. U houdt u keurig aan uw afspraken! Probeer dat maar eens bij te houden als u meer dan tien klanten heeft.
Ik heb er ondertussen meer dan 50.000.
Dat loopt allemaal via de autoresponder.



Het voordeel van autoresponders is de 24/7 bereikbaarheid. Als iemand iets aanvraagt, dan kunt u direct leveren.
U zit ergens op een prachtig strand en ondertussen loopt de zaak prima door. De klanten weten niet eens dat u niet eens in hetzelfde werelddeel aanwezig bent!
Vakantie
Onderdeel van Pro Gain BV

Sint Oedenrodeseweg 41
5681 PH  BEST
Nederland

KvK 17254080
BTW 8108.89.234
Kijk ook eens op www.affiliatesstart.nl
Terug naar de inhoud